- اولویت جانمایی براساس تاریخ ثبت نام و واریز وجه میباشد.
- حداکثر تا ۳ روز پس از تکمیل و ارسال فرم (بدون پرداخت مالی) غرفه بصورت رزرو خواهد ماند و اعلام آمادگی جهت مشارکت، تنها پس از پرداخت ۵۰ % از مبلغ قرارداد قطعی تلقی خواهد شد.
- چنانچه حداکثر تا ۱۵ روز قبل از شروع نمایشگاه تسویه حساب از سوی مشارکت کننده صورت نگیرد این امر به منزله انصراف تلقی می گردد و شرکت می تواند نسبت به جایگزینی مشارکت کننده دیگری اقدام نماید.
- مجری برگزاری نمایشگاه در رد یا قبول درخواست ها اختیار تام دارد.
- در صورت کنسل نمودن قرارداد ۲۰ روز قبل از برگزاری ۵۰% از کل مبلغ قرارداد و ۸ روز قبل از بر گزاری نمایشگاه هیچ مبلغی مسترد نمی گردد.
- ارسال مدارک لازم :
- کپی کارت ملی مدیرعامل – ارائه تصویر جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری یا پروانه کسب یا نامه نمایندگی از شرکت مربوطه
- ضمایم پیوست جزء لاینفک این درخواست ولازم الاجراخواهد بود.